Klacht: klacht naar afmelden ziek zijn

op 22 april 2017 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

ik ben ziek en bel af , krijg een snauw aan de telefoon van een dame die zegt dat ik niet een andere afspraak kan maken omdat ik ook, gisteravond een mail had kunnen sturen
begrijp dat je tijd hier op zet ,maar een beetje begrip zou heel attent geweest zijn
ben tenslotte wel een klant die misschien later meer had willen doen
helaas een bon gekocht voor niks en geen oplossing van Vip company zeer slechte service

een nieuwe afspraak

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vip company teuge in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vip company teuge een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vip company teuge

Heeft op 22 april 2017 om 10:09 geantwoord

Beste lin,
We begrijpen dat het vervelend is dat u ziek bent en niet kon komen, echter is het zo dat bonnen van vakantie veilingen automatisch verzilverd worden. Afspraken kunnen alleen minimaal 24 uur van te voren uit het systeem gehaald worden.
We werken natuurlijk al tegen zeer lagen tarieven, hier is helemaal niks mis mee want we vinden ons werk leuk en maken graag mensen blij.
Maar als we voor dezelfde afspraak met dezelfde opbrengsten 2 x zo veel tijd vrij moeten houden lijden we verlies en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Vandaar dat VakantieVeilingen deze regel in het leven heeft geroepen.
We doen er alles aan om het duidelijk te maken. (Op de website en in de afspraak mail)
Om u tegemoet te komen kunnen we de behandeling aanbieden voor het geboden bedrag zonder dat u een bin hoeft te kopen bij vakantie veilingen.
Dit scheelt u dus €5 op de behandeling.
Hopend op uw begrip en beterschap!
Mvg VIP Company

Alle klachten die gemeld zijn door hallo1966