Klacht: Klacht na aanleiding verhoging van €4,95

op 03 januari 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Onlangs een boekje gekregen voor te puzzelen.
Nu hebben we nooit iets betaald, of er is nooit iets afgeschreven van onze rekening.
Nu heeft puzzel4u het door gestuurd naar mkbusiness incasso en die hebben zonder pardon € 40,- er boven op gegooid.
Wij hebben nooit een herinnering gehad of acceptgiro, email of telefoontje.
Wij zijn dus niet van plan om dat hele bedrag te betalen, aangezien men wettelijk is verplicht om pas na 30 dagen of langer pas een incasso bureau in te schakelen, en hier nog lang niet aan is voldaan.

De enige oplossing is dat wij alleen €4,95 betalen aan puzzel4u en verder niks en dat daarmee de kous af is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:22 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Powertje