Klacht: Klacht Madonna concert Ziggo Dome

op 17 juli 2012 over Livenation in de categorie Kaartenverkoop

Na een week heb ik nog steeds een zure smaak in de mond als ik aan het concert van Madonna denk.
Ik ga al jaren naar concerten, maar ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest. Noodgedwongen moest ik dus om 23.06 het concert van Madonna al verlaten. Dat was dus na ongeveer 50 minuten. Ik vind het een zeer slechte zaak dat het concert bijna anderhalf uur later begon. Er wordt altijd geadviseerd altijd om met het openbaar vervoer te komen en dat heb ik dus gedaan. Ik kom uit Groningen en de laatste trein gaat om 23.27. Er staat op Mojo/Livenation website dat zij de mensen laten weten als het concert later begint. Dit heeft Livenation niet gedaan, ander had ik nog wat anders kunnen regelen. Achteraf hoorde ik via via dat het al bekend was dat Madonna om 22.15 zou beginnen, de mensen achter de bar wisten het in ieder geval wel.
Ik heb nu meer dan honderd euro betaald voor een show waar ik nog niet eens de helft van heb gezien. Als ik iets eerder weg moet en ik mis 10 of 15 minuten, maar meer dan een uur. Ik vind het onacceptabel! Je betaald voor een gehele show en dat gevoel heb ik helemaal niet.

Een vergoeding. Laat Livenation maar met een voorstel komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annika