Klacht: klacht lexa ilius.net

op 18 december 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Ik heb ooit eens 3 maanden op Lexa gezeten, dit keurig stopgezet, en nu wordt al maandenlang een bedrag van 12,95 afgeschreven van mijn rekening.

Terugboeking van dit geld en directe stopzetting van de afschrijvingen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 18 december 2012 om 14:02 geantwoord

Beste erna verstift,

ik begrijp uit uw bericht dat u Lexa heeft stopgezet en desondanks wordt er nog geld van uw rekening geïncasseerd wat u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en geconstateerd dat u per 30-05-2012 uw profiel heeft opgeschort van de Lexa website. Opschorten betekent echter niet verwijderen, maar het tijdelijk op non actief zetten van uw profiel, om altijd weer in gebruik te kunnen nemen door opnieuw in te loggen. Uw Full membership en automatische verlenging lopen hierbij gewoon door. Dit wordt ook aangegeven wanneer u uw profiel van de website gaat opschorten.
Aangezien u bij betaling akkoord gegaan bent met een automatische verlenging en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd, kan ik niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat uw membership per 22-12-2012 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd.

U kunt dus nog tot 22-12-2012 gebruik maken van de betaalde diensten op de website door opnieuw in te loggen op uw profiel.

Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u naar de pagina "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".

Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.

Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
"Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
- Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
- Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door erna verstift