Klacht: klacht klantenservice

op 06 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanochtend, naar tmobile gebeld omdat factuur maandelijks het dubbele is,ik bel niet over mijn bundel telefoon gehad van mijn man cadeautje overigens vraag een grietje ja maar moet uw man aan de telefoon zeg ik vraag maar gegevens van mijn man kan ik het ook bevestigen neezo werken wij niet terwijl ik 2 of 3x eerder ook zo ben geholpen door andere medewerkers niks aan de hand maak mevr drama en vervolgens ging ik met tel naar manlief toe om te bevestigen dat hij idd aanwezig was uit zn nachtdienst gehaald hangt mevr op schandalig zulk soort personeel.afschuwelijk mens dus je wordt van kastje naar muurtje gestuurd en je word er niets wijs van!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

gewoon niet moeilijk doen en mij helpen met mijn hoge rekening!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door feshimliam