Klacht: Klacht indienen tegen EigenKans te Terneuzen

op 07 april 2013 over EigenKans in de categorie klachtmelden

Mijn ex-partner heeft sociale hulpverlening aangevraag bij de gemeente Terneuzen en krijgt die sinds een paar maanden via het bedrijf EigenKans, in de persoon van ene Huberdien (haar achternaam weet ik niet, maar ik heb begrepen dat EigenKans haar eigen bedrijf is.)
Wij zijn door continu onbegrip (mijn ex-partner is Filippijnse, met de bijpassende manier van denken) uiteindelijk uit elkaar gegaan en hebben samen een dochtertje van 16 maanden. Nog steeds probeer ik mijn ex-partner te helpen waar ik kan en heb in korte tijd problemen voor haar opgelost, die bij haar als een steen op de maag lagen en wat Huberdien niet voor elkaar kreeg.

Nu is deze Huberdien enkel op de hoogte van het verhaal van mijn ex-partner en heeft steeds verzuimd om ook maar een keer contact met mij op te nemen om zo een overzicht te krijgen van wat er nu echt aan de hand is. Mijn ex-partner wordt nu steeds verder door haar opgestookt tegen mij, wat inmiddels heeft geleid tot een enorme kloof tussen haar en mij. Ons dochtertje zit daartussen en is hiervan het grootste slachtoffer.

In het kader van een goede omgangs- en alimentatieregeling voor iedereen hebben we bij een mediator een concept-ouderschapsplan op kunnen stellen; puntjes die we nog veranderd wilden hebben kunnen in onderling overleg aangepast worden, dus we waren er na 5 maanden bijna. Dacht ik.

Want nu is deze Huberdien zich ook daar mee gaan bemoeien, het hele concept is ineens van tafel geveegd en mijn ex-partner is meegesleept naar een advocaat, waardoor alles nu overnieuw gaat beginnen. Alle pijn, kosten, alles voor niets geweest.
Mijn ex-partner begrijpt niet dat ze niet overal in mee hoeft te gaan en ziet Huberdien als de wet. Wat zij zegt, gebeurt.

Inmiddels is het zo dat door alle aantijgingen naar mij toe ik nu een emotioneel wrak ben, ik ben moe van het steeds maar moeten vechten en mijzelf moeten verdedigen tegen steeds weer nieuwe verrassingen. Dit is geen sociale hulpverlening maar een afbraakconstructie.

Ik ben tevreden als de sociale hulpverlening zich beperkt tot waar zij gemachtigd is. Inmiddels is het te laat voor Huberdien om zich met mij in contact te stellen vanwege de persoonlijke afgunst. Wel wil ik graag in contact komen met de sociale dienst van de gemeente Terneuzen om deze zaak op te lossen en weer een normale omgang te hebben met de moeder van mijn dochter, in het belang van het kind. En dit zou mij ook weer de mogelijkheid geven om mijn leven weer op te bouwen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EigenKans

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EigenKans nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdheide44