Klacht: Klacht Directwonen

op 07 september 2018 over DirectWonen in de categorie Woningcorporaties

Een maand geleden wilde ik graag reageren op een woning die Ik zag op de site, helaas kon dit alleen met een premium account, dus ik heb €15 alleen al overgemaakt om te kunnen reageren op de woning waar ik interesse in had, wat al snel blijkt is dat het nep is, ik heb nooit een bericht terug ontvangen mbt de woning, vervolgens krijg ik al tot een paar keer toe een zeer agressieve mail met de mededeling dat ik door moet blijven betalen voor mijn abonnement? Waarom zou iemand voor iets gaan betalen waar je blijkbaar dus geen gebruik van kan maken, kortom ik voel mij belazerd en wil op geen enkele manier iets met dit bedrijf te maken hebben en daarbij betaal ik geen cent meer aan jullie!!

Als de kosten gecrediteerd worden,en geen herinneringen meer krijg om te betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DirectWonen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht cindyjong

2 maanden geleden - Vandaag krijg ik weer een bericht met verzoek te betalen. Helaas hebben we sinds onze laatste mail nog geen betaling van je mogen ontvangen. Om extra kosten en eventuele juridische stappen te voorkomen, willen we je dringend verzoeken om de betaling zo snel mogelijk te voldoen. Indien de betaling niet vandaag wordt voldaan zullen er minimaal 40 euro aan (incasso) kosten worden gerekend en geven wij het dossier uit handen aan onze incassopartner. Openstaand bedrag: € 14,95. Referentie: 922957 Je hebt alleen vandaag nog de tijd om de betaling te voldoen. Zeg Directwonen doen jullie überhaupt wel iets met klachten? Ik ben blijkbaar niet de enige die ontevreden is over jullie service

Alle klachten die gemeld zijn door cindyjong