Klacht: Klacht Direct Solutions

op 19 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Gisteren 18 dec. 2017 ben ik op een agressieve en dominante manier gebeld door een medewerker van Direct Solutions dat er nog een bedrag openstond van €182,40 betreffende een factuur voor korting op een hotelboeking en vliegtickets. Hier zou meerdere malen gecommuniceerd zijn per mail. Na dit gesprek kreeg ik een bevestiging zie hierna:

Geachte heer/mevrouw Holl
Refererend aan ons telefoongesprek van 18-12-2017 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:
De betalingstermijn van factuurnummer E15144157 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 182,40 zal uiterlijk 22-12-2017 door u op onze rekening NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.
Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.
Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.

Totaal overdonderd en geschrokken heb ik, dom dom dom direct dit bedrag overgemaakt.
Hierna ben ik pas na gaan denken en ben gaan zoeken op internet en kwam er achter dat ik net als vele anderen ben bedrogen, ik ben erin getuind. Ik zag dat velen hier niet op waren ingegaan maar er waren er ook die net als ik het bedrag hadden overgemaakt.
We kunnen naar ons geld fluiten, is weg.
Helaas. Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen!!

Ik wil graag mijn geld €182,40 terug, is gewoon gestolen.
Dat Direct Solutions wordt aangepakt en kan de KvK hier niets mee doen?

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Holl