Klacht: Klacht Cirque du Soleil deel 2 – nog steeds niet afgehandeld

op 21 mei 2017 over Mojo in de categorie Feest/Festival/Evenement

Voor de aanleiding zie mijn eerder klacht naar Mojo over de voorstelling van Cirque du Soleil. Ik heb de klacht ook per mail naar Mojo zelf gestuurd, wat nog even lastig was omdat het klachtenformulier niet goed werkte en er nergens op de site een emailadres te vinden was (dit is overigens service@mojo.nl). Ik kreeg een reactie van Dana van Mojo (met klachtregistratienummer) met het verzoek mijn e-tickets toe te sturen! Dat heb ik gedaan, ik zou binnen 14 dagen bericht krijgen, omdat er door Dana met de Productie naar mijn klacht gekeken zou worden. Nog een reminder gestuurd na 14 dagen, maar nu na meer dan 3 weken heb ik nog steeds NIETS gehoord.

Per omgaande een reactie met een goede compensatie, bij voorkeur het gehele aankoopbedrag van de kaartjes terug.

Reactie van de melder van de klacht anne010

1 maand geleden - Na meer dan 3 maanden regelmatig heen en weer mailen, er achteraan blijven zitten, volhouden (ook omdat de Mojo medewerker ineens weken op vakantie was, maar wel toezeggingen had gedaan), is mijn klacht gecompenseerd. Niet met een financiële compensatie, maar met kaartjes voor een ander event. De keuze voor het nieuwe event was niet helemaal vrij, maar er was een substantiële keuze uit de beschikbare events op dat moment. De lesson to be learned is dat eerlijk klagen helpt, de aanhouder wint, Mojo echt nog iets moet doen aan haar klantenservice en we nooit meer naar Cirque du Soleil gaan. Conclusie: al met al zijn we best wel heel tevreden met de afhandeling van de klacht!

Alle klachten die gemeld zijn door anne010