Klacht: Klacht Bezorging

op 30 juni 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

A.Laatste tijd, m.n. laatste week wordt AD nooit op tijd bezorgd. Doordeweeks op z’n vroegst rondom 8.00 uur.
Nu is het zaterdag en – volgens jullie tel.klachtdeponeringdienst – komt nu de krant (als die komt) op z’n vroegst om 10.00 uur.
B. Als je dan belt krijg je te horen: “We verlengen uw abonnement met een dag na aloop van contract” Maar ik heb een doorlopend contract, dus wanneer krijg ik de extra’s??
Of vinden jullie het beter dat ik een tijdelijke abonnement neem, met shoppen op allerlei aanbiedingen?

Laat de klant weten, dat je het spijt. 1, 2, 3 keer per jaar OK, maar dat voortdurend te laat bezorgen van een ochtendkrant ergens in begin middag, roept grote irritatie op.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 02 juli 2012 om 10:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw, Het spijt me te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.ad.nl/lezersservice. Bij wijze van uitzondering hebben wij uw klacht nu ingevoerd en de krant gecompenseerd. Daarnaast zullen wij u een aantal waardebonnen sturen waarmee u gratis de krant in de winkel kunt halen. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door JGJ