Klacht: klacht behandeling tankstation sportlaan Den Haag

op 13 januari 2014 over Shell in de categorie Tankstations

locatie shellpompstation sportlaan houtrust Den Haag

gisteren 12 januari 2014 laat in de middag ging ik nog even met de honden naar het strand, stom had niet op de benzine meter gelet en ja hoor stond stil voor het stoplicht met gelukkig het shellpompstation aan de overkant. Snel knipperlichten aan de honden in de auto gelaten, excuses aangeboden aan de automobilisten achter mij die ook vast zaten. jerrycan gepakt en hard naar het pompstation gerend. Het was echt een gevaarlijke en ongelukkige situatie. De juffrouw achter de balie weigerde mij te helpen. In het plastic tankje mocht zij volgen de regels geen benzine doen. Ik liet haar nog zien en ruiken dat er al eerder benzine in gezeten had,deze was daar geschikt voor. maar nee ze wilde ook geen jerrycan uitlenen. Ik mocht kopen maar had alleen 30 euro op zak en de tanks waren te duur. Ik probeerde uit te leggen dat dit een vrij gevaarlijke noodsituatie was, maar ze keek me aan als of ik een lastige vlieg was en geen klant. Ik heb gehuild van frustratie en woede. Maar nee de pomp werd dichtgedraaid. Ik heb me zelden zo ellendig gevoeld,vooral omdat mijn oude tekkeltje van bijna 15 jaar met hartproblemen het erg benauwd kreeg. Op een gegeven moment trokken enkele mensen zich mijn situatie aan en wilden helpen duwen. Weer rennen, ik werd terug geroepen door enkele jongen bij de pomp en dacht dat de regeltjesvolgende onverschillige dame achter de toonbank toch wilde helpen Ze wuifde mij met een ongelofelijk vernederend gebaar weer weg. Gelukkig is het goed afgelopen de auto is het station opgeduwd, ik kon tanken en heb, daarvoor toch ook mijn exuses , want dat is niets voor een dame van in de vijftig uw werknemer voor stoicijnse onverschillige domme doos uitgescholden, excuus. Maar aangezien de noodsituatie vind ik het verschrikkelijk dat je geschoffeerd en aan je lot overgelaten wordt. Natuurlijk was het mijn fout maar je kunt toch verwachten dat mensen zeker bij een bedrijf als shell dan doen wat in hun macht ligt om de situatie te verhelpen. Dat was altijd zo bij u maar kennelijk veranderd, hoop spoedig iets van u te vernemen,

met vriendelijke groet,
Ellen Driehuizen Smits
Valkenboskade 225
2563 HB
Den Haag
ellendouwe@gmail.com
0703635242

excuses en beter beleid bij het aannemen van uw personeel klantvriendelijheid is crusiaal. Uw personeel moet geinstueerd worden dat bij noodsituaties de regeltjes iets minder belangrijk zjn er hadden ongelukken kunnen gebeuren

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door valkenboskade225