Klacht: Klacht bebeqo.nl

op 24 juli 2017 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vrijdag 21/07/17 een bestelling geplaatst bij bebeqo.nl

Dit voor:
Artikel: Munchkin Travel Booster Draagbaar Kinderzitje Blauw 011021
Bestelling nummer: 200006547

Klacht:
– Ik heb via Ideal meteen betaald (€39,95), ik heb geen e-mail ontvangen van deze bestelling, en ook geen bevestiging van mijn betaling, terwijl het wel afgeschreven werd van mijn rekening.
– Bij deze artikel staat dat er een 24uurs levering is. Mijn bestelling is niet binnen 24u ontvangen en is tevens nog steeds niet binnen.
– Ik heb getracht om vandaag 24/07/17 te bellen naar bebeqo.nl via de op website gegeven nummer. 010-3070485. ik heb in totaal 3 keer gebeld, de eerste keer werd er niet opgenomen, daarna ging het direct naar voicemail. De voicemail is trouwens ook niet te verstaan.

Wegens bovenstaande redenen vertrouw ik deze niet meer en wil ik mijn geld terug vragen. Ik heb dus om deze reden vandaag 24/07/17 dit via e-mail aan info@bebego.nl verzocht.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld teruggestort is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 11 september 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

.
.
.
.

.

Alle klachten die gemeld zijn door tazytalia