Klacht: Klacht

op 10 maart 2020 over Scarlet in de categorie Internetproviders

Ik ben al 2 jaar klant bij Scarlet. Begin januari verhuis ik ik krijg die zelfde dag ook een technieker binnen. Super vriendelijk man. Blijkt er een probleem te zijn met de bedrading in die grond zegt de technieker het zal ongeveer twee weken duren tegen wanneer ik kan terug komen. Die twee weken waren ineens 1 maand en twee weken. Ik kreeg mijn facturen voor januari. Terwijl ik volledige januari geen internet of tv had mail ik naar scarlet. Mail me iemand terug dat ik de rekening niet moet betalen. Krijg ik enkel dagen later een sms dat ik mijn rekening moet betalen. Ik mail terug krijg ik weer iemand anders. Uiteindelijk weer in orde. Tegen het einde van februari heb ik tv en internet. Dus betaal ik mijn volledige facturen. Vandaag terug thuis heb ik geen internet of tv. Bel ik de klantendienst krijg ik een Emra aan de lijn. Leg ik de situatie uit kijkt ze mee met mijn klanten dienst en zeg ze gewoon dat ik moet betalen. Mag ik weer alles uitleggen en kan ik haar zeggen dat haar collega heeft gezegd dat ik niet moest betalen. Zegt ze dat het waar is en dat ik niet moet betalen. Maar dat het de rekening is van januari die ik nog moet betalen. Terwijl ze daar net voor zei dat ik de rekening niet moet betalen. Zegt ze dat ik de rekening van december niet moet betalen. Terwijl ik in december nog in mijn oud huis woonde en gewoon internet en tv had. Zeg ik tegen haar dat ik even moet kijken via mij bank. Omdat ik zeker was dat ik december betaald had. Is ze zeer ongeduldig en uiteindelijk vind ik mijn bank gegeven en zie ik dat ik december wel betaald hebt en februari ook en dat ik enkel januari niet betaald hebt omdat ik geen internet en tv had. Ineens wimpeld ze me af met te zeggen ik zal je u de mededeling geven en kan je betalen.

Dat ik de rekening niet betaald van de maand januari omdat ik de volledige maand geen internet en tv had. En misschien is dat niet de schuld van scarlet maar nog minder van mij. En een beetje beleefdheid en vriendelijkheid via de telefoon zou ook mogen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scarlet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scarlet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessy segers