Klacht: klacht

op 03 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Beste heer, mevrouw,

Op 24 juli jl. heb ik met mijn partner en 2 kinderen het vakantiepark Marina Beach bezocht voor een verblijf van 5 dagen (4 nachten). Vanaf 15:00 konden we de sleutel ophalen bij de receptie. Hier heb ik maar liefst 1 uur en 45 minuten moeten wachten. Tijdens dit lange wachten is een medewerker langs gekomen met drankjes. Te weten ranja en witte wijn of iets dergelijks. Tijdens dit wachten heb ik even de kinderen uit het oog verloren en ze zijn naar deze medewerker met drankjes gelopen om wat drinken te pakken. Tot mijn grote verbazing heeft de medewerker zonder op te letten op de leeftijden van de kinderen (9 en 11 jaar) witte wijn uitgedeeld. Dit vind ik schokkend voor woorden. Nadat ik het pasje en lakens heb mogen ontvangen zijn wij naar ons verblijf gegaan. (MobileHome A030)
Hier was het alles behalve schoon. Ik heb hier ongeveer 1, 5 uur gepoetst. Ik heb een stofzuiger gevraagd aan een medewerker die langs reed op het park. Ik heb een emmertje met schoonmaakmiddelen gekregen. De badkamer was vies, er lagen haren op de grond, afvoer achter de toilet was zwart van de schimmel en wellicht urineresten, het aanrecht was plakkerig, het servies in de kast was niet schoon en er zat nog koffie in de mokken, op de bank lagen nog etensresten, de vloer was stoffig, er hingen spinnenwebben aan de gordijnen enz enz.

Het verblijf was voor 4 personen maar we hadden maar 2 eetkamerstoelen.
In de avond ben ik naar de receptie gelopen om dit te melden en aan te geven dat de riolering verstopt was, waar ik weer ruim een half uur in de rij moest wachten.

U begrijpt dat ik niet hiervoor een vakantie op uw park heb geboekt!
Daarom verzoek ik u deze klacht zeer serieus te nemen en hier iets mee te doen. Ik verzoek u hierover met mij contact op te nemen.

Ik ben tevreden wanneer u deze klacht zeer serieus neemt en mij hiervan te berichten.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Loukili