Klacht: klacht

op 04 september 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een dubble whopper besteld bij burgerking wegrestaurant a4, bij mijn bestelling zag ik het meisje achter de kassa niets intypen op haar scherm, bij betaling vond ik de prijs zeer hoog, toen ik het meisje vroeg om de bon zei ze dat ik die niet kon krijgen. op haar naamplaatje stond: Afshan. het bedrag dat ik uiteindelijk heb betaald was 10.50 euro.

Gewenste Oplossing:

als ik krijg waar ik voor betaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tessie420