Klacht: KLACHT!

op 13 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

hierbij nogmaals mijn klacht!

dit is al de derde keer dat ik schrijf omdat jullie mijn klacht niet in behandeling nemen.
Heb de reis telefonisch geboekt, heb een medewerkster aan de telefoon gehad en heb uitgelegd dat we drie dagen Disney wilde boeken.
na dit geboekt te hebben en de mail heb ontvangen heb ik deze uitgeprint.
met volle vertrouwen in mijn handtas gedaan.
onderweg met slangenreizen vertelde de chauffeur toen we bij parijs kwamen wat de bedoeling was.
waarop ik vroeg aan de chauffeur maar wanneer brengt u ons naar Disney dan?
waaruit blijkt dat dat niet ging en geen drie dagen Disney was!
hoe misleidend is de tekst van de aanbieding van de reis!!!?
staat wel degelijk drie dagen parijs of drie dagen Disney!
dus nu niet achteraf gaan zeggen nee mevrouw die reis doen wij niet!
onze wereld zakte gelijk in elkaar heel ons weekend naar de verdommenis! we hadden ook een klein manneke bij waar ook de telleurstelling ook heel groot bij was .
wat voor ons een leuk reisje had moeten worden is door ons neus geboord door slangen reizen!!
als jullie de klacht niet serieus nemen van ons gaan we andere stappen ondernemen.
want is misleidend die aanbod van die reis! moeten jullie er niet bij zetten 3 dagen parijs enof Disney! staat weldegelijk op de mail!! grrr!! en bij de advertentie!
wat was het een Kwalitatief Uitmutende Telleurstellend weekend voor ons. De medewerkster had het wel beter en uitgebreider kunnen uitleggen wat het inhield, dan hadden wij deze reis nooit geboekt!
gaan jullie echt zo met klanten om? nouuu nooit geen slangen reizen meer voor ons!!ook gaan we een melding doen bij de media.
wil niet dat er nog meer mensen de dupe wordt van jullie misleidende reisje!
volgende reisje toch maar weer naar oad!

vergoeding!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door incognito