Klacht: Klacht

op 28 januari 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Media Augustus een proefabonnement aangevraagd voor het tijdschrift Barbie. Na het aflopen van dit proefabonnement heb ik een aanbieding ontvangen voor een half jaar voor 19,50. Hier heb ik gebruik van gemaakt en de betaling middels acceptgiro overgemaakt. Dit was in November. In December een brief ontvangen dat ik een jaar abonnement kon nemen, of dat er anders geen tijdschriften meer verstuurd zouden worden. Hierover inmiddels 4 maal gemaild, en 2 maal gebeld maar nog steeds zonder resultaat. Ik heb mijn betalingsbewijs ook reeds doorgemaild omdat was aangegeven dat ze dit niet konden vinden.

Helemaal niet tevreden, mails worden niet beantwoord en telefonisch kom ik ook helemaal niet verder. Te belachelijk voor woorden dat ik 2 maanden na betaling voor een simpel abonnement nog steeds niets heb ontvangen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:48 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 19:38 geantwoord

Vol verbazing zie ik dat de klacht die ik heb doorgemaild na 27 maanden (!!!) Een reactie krijgt.
Wordt hier werkelijk een tevreden reactie op verwacht ?

Alle klachten die gemeld zijn door mpadewit