Klacht: klacht

op 04 februari 2014 over OverheidOverig in de categorie OverheidOverig

een nieuwe klacht, en ik weer nu al dat het CAK hier niet blij mee is. ik meld bijna elke week mijn klacht over het CAK, zo ook vorige week, wat schets mijn verassing, ik word donderdag gebeld door meneer??? die mij even melde dat de uitbetaling van januari al gebeurd zijn en ik een voor schot kon krijgen, maar pas over twee weken , het klopte ik heb recht op een beschikking, maar hij kon mij niet vertellen wanneer die komt, in het kader daar van kan ik een voor schot krijgen, nu heb ik ingelogd op mijn CAK portaal, en wat kom ik daar tegen NIKS NIKS er staat volgens onze administratie is uw digitale dossier niet beschikbaar uw kunt helaas geen informatie opvragen in het klantportaal.
ik verstuur deze mail namens mijn man, want ook dat vinden ze een beetje vreemd bij het CAK, als je meld dat je partner nog werkt,(gelukkig) ik vind alles vreemd bij het CAK, maar ik heb al in de gaten hoe de achterstand komt met de nieuwe IBAN nummer is een van hen problemen, maar de klacht is inmiddels naar de ombudsman verstuurd, die zal blij met zulke klachten zijn.

gewoon de waarheid vertellen , en de uitbetaling niet 1 keer per maand versturen, maar gewoon elke keer als het nodig is, en er geen doekjes om winden, zorgen dat er vertrouwen is tussen het CAK en klant,

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OverheidOverig

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OverheidOverig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brandwagt1