Klacht: Contact In Het Algemeen Tussen De Medewerker En De Leidinggevende.

op 07 augustus 2017 over Overheid-Overig in de categorie

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij Verzoekende Een Klacht Te Melden Over Het Werk Met De Leidinggevende, Het Komt Er Op Neer Dat Men De Leidinggevende Niet Mag Benaderen Via Social Media, Maar Alleen Bellen Via De Telefoon, En Omdat Het Werk Ons Geen Dienst Telefoon Geven En Aanbieden Moeten Wij Dus Bellen Met Onze Eigen Telefoon En Dat Gaat Dus Ook Op Onze Kosten, En Als Wij De Leidinggevende Willen Bellen Dan Neemt De Leidinggevende De Telefoon Niet Op En Belt Ons Ook Niet Terug.
Hierbij Het Verzoek Of Er Zo Spoedig Mogelijk Hierin Wat Gedaan Kan Worden.
Hierbij Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij Bijvoorbaat De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Van Een Medewerker Van Een Willekeurig Bedrijf In Een Woonplaats Hier Ergens In Nederland.

Ben Pas Tevreden Als Er Een Landelijke Onderzoek Wordt Ingesteld Over De Gang Van Zaken Binnen Alle Bedrijven In Nederland Hoe De Managers En Leidinggevenden Omgaan Met Hun Personeel En Medewerkers In Het Algemeen.
En Verder Dat Alle Personeelsleden En Medewerkers Hier In Nederland Het Zelfde Verdienen Als De Managers En De Leidingevenden.
Hierbij Hopende Kunt u Hierin Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet Komen, En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overheid-Overig

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overheid-Overig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink