Klacht: klacht

op 16 januari 2014 over C1000 in de categorie Supermarkten

Ik ben op 16 januari 2014 boodschappen gaan doen met mijn gezin in c1000 in hoofddorp. Ik vroeg aan een medewerker of ze nog een vegetarisch bapao hebben de medewerker antwoorde heel erg geïrriteerd kijk maar daar. Ik trok me daar niets van aan een keek in de schappen waar de medewerker naar toe wees. Toen zij ik tegen mijn dochter van anderhalf jaar kom we gaan verder winkelen toen zij de medewerkerver als je dat niet wilt ga je gewoon weg een wees met zij hoofd naar de uitgang. Een begon te schreeuwen tegen me. Ik liep weg een vroeg een andere medewerker of de manger aanwezig is wat bleek de medewerker die tegen mij schreeuwde was de manger. Ik vertelde dat ik een klacht wou indienen hij vertelde zijn naam een zij dat de klacht niet zou helpen omdat het een franchise vestiging is. Ik voel heel slecht behandeld terwijl ik een vaste klant ben.

Een algemene gemeende excuses

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C1000

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C1000 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oulad