Klacht: Klacht

op 24 december 2012 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Ik heb in november een speciaal wijnpakket voor de Kerstdagen besteld. Het bedrag is afgeschreven van mijn rekening. 69,50, maar wijn heb ik nooit gezien.
Ik heb diverse malen mail contact gehad en ook de klantenservice gesproken( namen wil ik nu niet noemen). Duizend keer excuses en smoesjes. Blijkt dat de bestelling pas 18 december is ingevoerd in de computer.
Het is nu kerstavond en omdat ik geen wijn heb, ben ik spoorslags naar de slijter gegaan om voor mijn gasten nog wijn te hebben. Ik was natuurlijk veel duurde uit.

Ik wil of de wijn of geld terug en een compensatie voor extra kosten en ongemak en ergernis.

Als ik niet snel tot tevredenheid een antwoord heb breng ik de klacht in de openbaarheid

6 jaren geleden - Ik heb wijnbeurs.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van wijnbeurs.nl

6 jaren geleden - Goedemorgen, Heel vervelend te moeten vernemen dat u uw wijn niet op tijd heeft ontvangen. Het door u bestelde pakket had natuurlijk voor de kerst geleverd moeten worden. Onze excuses hiervoor. We zullen vandaag contact met u opnemen zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Wijnbeurs Nederland Charlotte Brandsma

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 07 januari 2013 om 10:58 geantwoord

Wij hebben het pakket opnieuw verstuurd. Helaas is het pakket beschadigd tijdens de verzending. We hebben onze klant het geld terug betaald.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van wijnbeurs.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Verily39