Klacht: Klacht

op 19 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Geachte dames en heren,

De contactgegevens zijn nog steeds niet gewijzigd. Nog steeds verschijnt het schermpje op mijn monitor.
Ik kan op annuleren of OK klikken, maar enkele seconden later verschijnt het weer. Ik heb met het typen van dit bericht
het schermpje al een tiental keren het bericht weg geklikt. Als het schermpje op de monitor verschijnt is een andere bewerking niet mogelijk. Als ik op de ikoon beantwoorden klik verschijnt op de monitor het antwoordberichtscherm met het oude e-mailadres er in.

Ik kan jullie niet telefonisch bereiken. Als ik het nummer ingetoetst heb, krijg ik een stem te horen die zegt op een later
tijdstip opnieuw te bellen. Dit is al enkele weken het geval. Als ik iemand bel die niet opneemt, dan zegt een stem:
toets je pincode in in plaats van je naam te kunnen noemen of je postcode in te toetsen.

Het geluid van de televisie geeft regelmatig een hinderlijke bromtoon. Overschakelen naar een analoge zender geeft
dan zo’n keihard geluid, dat de oren pijn doen en je het idee hebt dat het toestel uit elkaar knalt. Oorzaak is dat
geluidontvangst digitaal zeer slecht is en met de afstandsbediening op bijna maximum moet instellen om iets te kunnen verstaan.

Graag omgaand bericht welke actie gaat ondernemen.

H.G. Rientjes

—– Original Message —–
From: Lijbrandt
To: hgrientjes@lijbrandt.nl
Sent: Tuesday, July 17, 2012 12:38 PM
Subject: Wijziging contactgegevens [kenmerk: 18785]

Geachte heer Rientjes,

Hierbij bevestigen wij dat de volgende contactgegevens zijn gewijzigd. Vanaf heden zijn de wijzigingen van toepassing.

E-mailadres: hgrientjes@lijbrandt.nl
Mobiele nummer:
Vaste telefoonnummer: 0742662516

Heb je dit niet gedaan, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice op:

LIJBRANDT SERVICE
De meeste gestelde vragen vindt u onder Support. Voor overige vragen kunt u terecht bij onze telefonische servicedesk:
088 – 555 2 522
Openingstijden telefonische servicedesk:
werkdagen van 8.00 – 22.00 uur *
zaterdag van 10.00 – 16.00 uur *
* zon- en feestdagen gesloten.

Lijbrandt Klantenservice
www.lijbrandt.nl

Dat alles weer in orde komt

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw Rientjes, Wij nemen contact met u op om een afspraak met u te maken. Na dit bezoek hopen wij uw klacht af te kunnen sluiten. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 20 juli 2012 om 14:26 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Rientjes,

Wij hebben een afspraak met u gemaakt voor maandag 31 juli om de problemen voor u te verhelpen.

Fleur
Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hgrientjes@lijbrandt.nl