Klacht: klacht

op 11 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 12 juli 2012 om 17:22 geantwoord

Beste koen_a_991,

ik begrijp uit uw bericht dat u een betaling heeft gedaan voor uw Meetic profiel en u hier nog geen gebruik van kunt maken.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "koen_a_991" voor u nagekeken en kan u melden dat uw pogingen tot betalingen met een Visa card, om onbekende reden zijn geweigerd. Ik wil u dan ook aanraden om na te gaan of u de juiste betaalgegevens op de betaalpagina heeft ingevoerd en contact op te nemen met uw creditcard maatschappij, om na te gaan waarom u momenteel geen betaling kunt doen.

Wij hebben nog geen betaling van u mogen ontvangen, en om deze reden is uw Full Membership dan ook nog niet geactiveerd. Zodra u na bent gegaan waarom u geen betaling kunt doen, en dit probleem is opgelost, kunt u weer opnieuw een poging tot betaling doen op de betaalpagina.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Meetic.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door koen_a_991