Klacht: klacht

op 03 juli 2012 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens wehkamp heb ik bij hun een bedrag openstaan,wat niet klopt daar ik van de afdeling klantensrevici een retour melding heb ontvangen toch blijven ze vol houden dat het nietzo is dus hebben ze het overgegeven aan intrum
justitia die constnat bellen en e mail versturen dat ik maar moet betalen anders sturen een deurwaarder.ik heb hun netjes een gestuurd met een copie van de retour melding maar dat maakt niets uit ze willen alleen maar geld zien ze weten bij intrum dat ik het bewijs heb maar dat haalt helemaak niets uit.

Gewenste Oplossing:

Excuus brief met vermelding dat ze fout waren en genoegdoening voor de geleden schade zoals je naam te graabel gooien

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 11 juli 2012 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 11 juli 2012 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 33223811