Klacht: KJEKK.nl leveren niet.

op 16 maart 2020 over Kjekk.nl in de categorie Bakker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november 2019 een yes-teken gekocht voor een bruiloft. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ze reageerden iedere keer op mijn mail en daardoor dacht ik dat het nog wel zou komen. Nu reageren ze niet meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb, het artikel hoef ik zeker niet meer. Ik voel me opgelicht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kjekk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kjekk.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.Bosman