Klacht: Kiala – pakket zoek

op 03 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 21-5-17 heb ik een webshop bestelling teruggebracht in de Tommy Hilfiger winkel aan de Kalverstraat 117 in Amsterdam. Via Kiala zouden zij dit pakketje terugsturen naar hun distributiecentrum. Ik kreeg een Kiala code en de laatste update volgens die code is op 23-5-17 het volgende geweest:

Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop – Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.

Hierna heeft er nooit meer een update plaatsgevonden. Ik heb al 6 mails gestuurd naar webnl@kiala.nl. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. We zijn nu anderhalve maand verder en ik heb nog steeds niks van Kiala vernomen en ben er zo onderhand ontzettend klaar mee. Ik wil weten waar mijn pakket is en het geld terug. Ik heb niks voor niks de kleding retour gestuurd.

De track&trace code die ik van Kiala heb is: 306 514 976

Ik hoop dat iemand mij zsm kan helpen.

Als ik mijn geld terug krijg!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ninavanboxtel