Klacht: Ketting NOOIT aangekomen

op 03 oktober 2016 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Ik heb meer dan een geleden een ketting besteld voor mijn zus der bruiloft, ketting kwam maar niet aan en toen ik contact met ze opnam. Stelde ze het antwoord op mijn vraag op door eerst een week te wachten toen werd de wacht 2 weken en dat ze een “onderzoek” gestart zijn. Vorige week kreeg ik een korte email; dat mijn goude ketting misschien verloren of zelfs gestolen is in de post !! En of ik een nieuwe wou. Waarop ik antwoordde dat ik dat wel wil en dus dat graag zo snel mogelijk verzonden wil krijgen dit gesprek heeft op woensdag plaatst gevonden. Tot op heden nog geen reactie van hun terug ontvangen. Ze hebben geen respect voor klanten, nog voor hun wensen en dat ik hierdoor het cadeautje van mijn zus der bruiloft doet ze ook weinig . VRESelijk bedrijf, afschuwelijke diensten. Je weet dat je hier niet serieus genomen wordt. Er wordt amper op je mails gereageerd. En dit moet oohouden.!!! Ik raad iedereen aan om NIET TE BESTELLEN via hun.

Wanneer ik een maand later mijn ketting zo snel mogelijk verzonden krijg. En een excuus voor hun nalatigheid, slordigheid en klant onvriendelijkheid

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.Hamssi