Klacht: Ketone pillen

Maria Catharina van houwelingen op 09 april 2018 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Op 4 apr kreeg ik op FB een vrolijk bericht dat ik was uitverkoren om voor €14.95 ketone pillen uit te proberen. Ik heb de aanbieding aangeklikt maar niets besteld! Echter na een uurtje kreeg ik een mail an ze dat ik een bestelling geplaatst had en ik het bedrag van €14.95 moest overmaken. Ik ben het 0900 nrm gaan bellen. Na 3x 30min in de wachtrij te hebben gestaan, begreep ik dat hier niemand de telefoon beantwoort omdat er niemand zit!! Vanwege de intimiderende mail heb ik ( slap!) betaald! Wie schets mijn verbazing dat ik op 4, 5 en 9 apr dwingende mails ontving dat ik moest betalen anders volgen er maatregelingen via incasso. Al 5x mail verzonden met het bewijs dat geld was overgemaakt van de bank.Geen enkele reactie op de 5 mails!!! Wat moet ik nu nog doen. Vriendelijke groet Marijke v Bommel

Wanneer ik geen betalingsmails meer ontvang dat er niet betaald is. en het produkt krijg waar ik nu recht op heb. en verder NOOIT meer reclame krijg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door