Klacht: Kerstverlichting die het niet deed

op 01 december 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had kerst verlichting gekocht maar kwam thuis en deed het niet toen de lampjes aan gedraaid en toen deed hij het wel. Ik dacht nog ik heb geen bon gehad oké. Maar nu wil ik ze in een boompje doen en doen het weer niet. Weer alle 20 gedraaid maar deed niets.Het is niet de prijs maar ik wil het toch even kwijt. Ik ben vanmiddag naar de winkel gegaan in Hellevoetsluis en gevraagd of ik ze toch mocht omruilen. De chef kwam erbij en die zij waarom ik geen bon had. En of ik kontant betaald had of gepind. Ik zij nogmaals dat ik kontant had betaald.Toen zij hij nou fijne middag ik kan niets voor u doen en liep zo weg.

Wanneer ik antwoord krijg. En mijn geld terug al,is het maar €1,25

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

23 uur geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Kros