Klacht: Kerstkaarten

Emel45 op 11 januari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Bedrijf Sandd
Status In behandeling
Datum 11 januari 2018

Een klant van Sandd heeft op 8 december 2017 45 kerstkaarten verzonden, maar slechts 4 of 5 kaarten zijn bij de geadresseerden aangekomen. De klant beschouwt dit als een ernstige fout, aangezien alle kaarten correct waren geadresseerd en het nu 20 dagen later is zonder dat de overige kaarten zijn ontvangen.

Mijn Klacht:

Van de op 8 dec 2017 45 kerstkaarten maar 4 of 5 aangekomen bij geadresseerde vind dit echt n heel grove fout!
Alles voorzien van juiste adres postcode etc nu 20 dagen verder en niemand kaart gekregen

Gewenste Oplossing:

Als de kaarten toch terecht komen bij geadresseerden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

8 jaren geleden - Kunt u mij laten weten waar de brieven in de bus zijn gedaan.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Blokker Haarlemmerstraat Leiden vrijdagmiddag 8 december

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM