Klacht: Kennisgeving voorgenomen gerechtelijke procedure

op 11 mei 2017 over Van Es deurwaarders in de categorie Incassobureaus

Mijn vrouw kreeg een telefonische mail, gericht aan dhr/mevrouw met de opdracht tot betalen van een openstaande rekening van Multi factor, voor een levering met betaling na levering, waar wij niets van wisten. Wij kopen niet op deze basis. Aangezien de mail was gericht aan dhr/mevr. heb ik gebeld en aangegeven dat wij niets hebben besteld bij Multi factor en ook niet ontvangen. Navraag over Wat er dan geleverd kon zijn, konden zij mij op dat moment niet vertellen en zou worden na gevraagd. Enkele dagen later krijg ik een brief, zonder aan tegeven waarvoor ik moest betalen. Weer gebeld en aangegeven dat ik niets van deze bestelling weet en dat ik Niet verder lastig gevallen wil worden en dat ik Niets heb ontvangen van Multi factor en aangegeven dat dit Onnodige kosten oplevert en dat ik een klacht zal indienen over deze oplichting. En nu krijg ik deze kennisgeving.

Ik ben tevreden wanneer Van Es en of Multifactor mij kan bewijzen dat ik iets heb besteld en ontvangen en mij schadeloos stellen voor de gemaakte kosten en rectificatie.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Es deurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Emile 55