Klacht: Kater na plaatsen dakkapel De Ruiter

op 27 april 2016 over de Ruiter dakkappelen. in de categorie Bouwbedrijven

Op 14/4/2016 hebben wij een dakkapel laten plaatsen door de Ruiter dakkappelen. Na plaatsing bleken de bestelde en betaalde zip-sunscreens gewone sunscreens te zijn. De Ruiter kan niets van de gemaakte afspraken terug vinden. Wees op uw hoede: maak een foto van de inmeetstaat die u samen met de inmeter bij u thuis opmaakt en waar alle afspraken op staan.

Daarnaast mist er een ventilatierooster in één van de ramen, waar we niets meer van horen.

Tot slot ontvingen we achteraf naast de €9.700 voor de dakkapel plotseling nog een eindafrekening voor het afvoeren van de dakpannen, waar niemand ons van te voren op gewezen heeft. Sterker nog de inmeter heeft aangegeven dat de dakpannen met een grote draagzak uit het huis gehesen zouden worden en op een vrachtwagen afgevoerd zouden worden.

1. Meerprijs zip-screen willen we retour ontvangen.
2. Onmiddellijke levering van het ontbrekende ventilatierooster
3. Wij hadden van te voren op de hoogte gesteld willen zijn dat er een afrekening zou komen voor het afvoeren van de dakpannen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar de Ruiter dakkappelen. over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fa. vd Acker