Klacht: Kast niet geleverd

op 08 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wegens sorteerfout..? van dit bedrijf heb ik vandaag mijn kast niet gekregen. Kost me een snipperdag en omdat ik midden in een verhuizing zit, ook de hele planning door de war. Bij de orderstatus stond deze melding er ineens vanochtend, niet eens even een fatsoenlijk telefoontje. Na bellen (in de wacht ca. 10 minuten, want dat kost lekker veel geld) een ongeïnteresseerde dame aan de lijn die eigenlijk niet meer kon melden dan “we nemen wel weer contact met u op”.
Zeer slecht allemaal.

Kast deze week nog in huis

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 12 augustus 2016 om 14:59 geantwoord

Geachte mevr. van Nieuwenhuizen,

Allereerst onze oprechte excuses ook via deze weg! Wij zijn ondertussen al enkele dagen in gesprek via Facebook. Maar ook via deze weg wil ik aangeven dat we er heel hard aan werken om dit voor u op te lossen.
Zodra we meer weten, zullen wij u berichten.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
Wecare Dynalogic

Heeft op 12 augustus 2016 om 19:03 geantwoord

Uiteindelijk is er nog niets opgelost, want er is nog steeds geen kast!
\"er heel hard aan werken\" horen we al vanaf afgelopen maandag.

Alle klachten die gemeld zijn door mvn1993