Klacht: Kassiere express elke keer te veel afrekenen en op de bon staat het ook zo

op 06 juni 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Als ik bij de CooP in Westervoort boodschappen ga doen, word er telkens te veel afgerekend. Maar ze slaan het ook aan dat het lijkt of het daadwerkelijk dat bedrag is. Ik kwam later thuis en zag dat een blik tomaten soep 1.80 kostte terwijl ze voor 1,20 op het prijskaartje stonden. Dacht het zal wel goed zijn, week later kwam ik weer dezelfde tomatensoep halen en stond er echt 1.20 op het prijskaartje en dit keer bij de kassa deden ze het wel goed, waarschijnlijk omdat ik maar 2 boodschappen had en die week ervoor veel meer. Door dit soort tavarelen door kassieres die denken geld in hun zak te douwen doe ik geen boodschappen meer bij de CooP in westervoort en zou zijn er veel mensen in de buurt die ook zo er over denken. Mijn ouders vielen het ook al op

Dat er een keer een check word gedaan naar de kassa van de CooP in Westervoort. Want hij is ook al een paar keer op tilt geslagen en dat de kassieres is een keer worden gechecked want het valt onder stelen en dat is strafbaar dacht ik zo. Ik loop ok niet de Coop binnen en douw alle producten die er zijn onder mijn jas.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sander17111988