Klacht: Karige topping op een heel duur broodje

op 12 september 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Ik was vandaag hij subway Hoofddorp samen met mijn vriend en we bestelde allebei een broodje kip teryaki van 15 cm. Als eerste deed de vrouw kip erop en de helft van het broodje was nog leeg dus toen heb ik maar extra kip besteld. Vervolgens vraag ik topping augurk en ik krijg letterlijk 2 augurkjes en ik vraag uit en ik krijg létterlijk 3 sliertjes ui, niet meer op een brood van 15 centimeter. Mijn vriend bestelde hetzelfde en kreeg ook hetzelfde. Vervolgens waren we met 2 drankjes erbij rond de €16,50 kwijt! Uiteindelijk hebben wij een karig gevuld broodje gegeten en de hoofdprijs betaald én we hadden nog honger erna. Als ik alleen brood had gewild had ik bij de supermarkt een stokbrood gehaald voor €1.

Wanneer mijn vriend en ik een goed gevuld broodje kunnen eten zoals wat je zou verwachten van subway, voor deze prijs.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laticha Lopes