Klacht: kapotte verlichting

op 21 april 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

21-04-2017

Beste medewerkers van Havensteder,

Bij deze wil ik jullie enorm bedanken voor alle moeite die jullie tot nu toe hebben gedaan om mijn klacht te behandelen. Ik zal even in het kort beschrijven waar het over gaat.

Begin 2016 heb ik een klacht ingediend betreffende een kapotte lamp in het achter pad, achter de tuinen van Solonpad. Het schijnt ten eerste al heel moeilijk te bepalen zijn wie hiervoor aansprakelijk is. De stichting verwees me naar de gemeente, en de gemeente stuurde me weer naar de stichting. Na heel veel geharrewar en nog meer telefoontjes naar alle instanties, zijn we nog geen steek verder. Inmiddels april 2017 en 3 opzichters verder is er nog niets gebeurd. Ongeveer 2 maanden geleden heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en de onderdelen waren AL besteld.

In het kader van de veiligheid ben ik u zeer dankbaar dat er zo adequaat op gereageerd is. Helaas schijnt het een enorm project te zijn om een nieuw lampje te plaatsen. Ik hoop dan ook dat u veilig en wel over straat durft in het donker wanneer er weer eens een lamp kapot is gegaan. Gezien de veilige omstandigheden in Lombardijen, kunt u er gerust de tijd voor nemen om dit probleem op te lossen.

een dankbare, tevreden huurder van Solonpad.
010-4325540

zou fijn zijn als de verlichting het weer deed.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door barbara44