Mijn Klacht:
Lamp gekocht op MP,laten sturen naar afhaalpunt Krijne Hoogland.
Afzender had het pakje heel hoed verpakt en op de doos duidelijk breekbaar gezet maar de lamp kwam in duizend stukjes aan!!
Gewenste Oplossing:
Ik xou tevreden zijn als de schade vergoed wordt door uw bedrijf

