Klacht: Kapotte krant

op 05 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 oktober 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bouwman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat het erg vervelend is als uw editie van De Telegraaf beschadigd is.
Het is voor ons niet mogelijk om nog een nieuw exemplaar te sturen, wel zal deze gecompenseerd worden. Verder hebben wij de melding doorgestuurd naar het distributiecentrum om ervoor te zorgen dat dit probleem niet meer zal voorkomen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

MN ~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door A Bouwman