Klacht: Kapotte drinkbekers

op 10 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kocht bij de Action een beker waar je warme drank in kunt doen. Nadat ik hem 1 keer gebruikt had, bleek hij ontzettend te lekken. Ik dacht dat het een productiefout was en ik mocht hem ruilen. Nu blijkt dat de tweede beker ook lekt vanaf het moment dat je er uit gaan drinken… Van een beker waar je speciaal warme drank in kunt doen, vind ik dit wel slecht….

Ik heb al eens een nieuwe beker gekregen, maar ik ben bang dat ik óf gewoon pech heb, óf het een grote productiefout was geweest

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ijstweeling