Klacht: Kapotte 12 vaks fotolijst

op 01 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedendag,

Zaterdagmiddag jl. heb ik een fotolijst, 12 vaks fotolijst gekocht bij de action in IJsselstein. Tot mijn grote spijt zag ik zaterdagsavond dat er bij 1 van de vakjes een barst in het glas zat. Vandaag ben ik hier mee terug geweest naar de winkel en de caissière zegt tegen mij, wilt u iets terugbrengen? Geef maar hier en dan kan u straks, als u nog wat nodig hebt, dit hier omruilen. Ik vertelde toen (eerlijk) dat er een barst in het glas zat. Waarop er iemand anders bij kwam en die mij meedeelde dat dit niet terug genomen mocht worden?!
U snapt waarschijnlijk wel dat ik als trouwe klant en hevig teleurgesteld en boos ben!!
1. Ik heb hier geen schuld aan, enige wat mij te wijten valt is dat ik misschien beter had moeten opletten. Maar laten we eerlijk zijn, had ik er bij de kassa ook niet op gewezen moeten worden om dit artikel goed te controleren omdat het niet terug mag? Dat gebeurd bij glaswerk bijvoorbeeld wel.
2. Waarom staan er kapotte artikelen in het schap?
3. Wil je nou echt een jarenlange en trouwe klant kwijt om een fotolijst? Blijkbaar wel…. want klantvriendelijk is dit zeker niet!!

Nogmaals ik heb de lijst niet laten vallen of gestoten, lijst zit volledig in verpakking en vertoond geen verdere schade wat anders wel zou zijn lijkt me. Op de bon is ook te zien dat ik geen andere zware artikelen gekocht heb die ik er bijv. Bovenop gezet zou hebben?

Ik hoop op een positief antwoord van uw kant

Groeten Cindy Ekelschot

Volledig ontevreden

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cekel