Klacht: Kapot plexiglas schilderij pixers reageert niet

op 06 juli 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Na langs wachten kwam onze bestelling binnen. Helemaal gebroken. Pixers hebben we meerdere malen gebeld en gereageerd maar ze reageren niet. Ook de kleuren kloppen niet het schilderij is zo licht dat het plaatje amper te zien is.

Als we een nieuw schilderij in een tint donkerder krijgen. Als dat niet lukt ons geld terug.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Bericht van Pixers

5 maanden geleden - Beste Laura, we hebben uw e-mails reeds beantwoord en we doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze welgemeende excuses voor deze situatie.

Reactie van de melder van de klacht Laura Prins Wiggers

5 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad antwoord via de e-mail gekregen en we zijn in afwachting van een nieuw schilderij en hopen deze heel te ontvangen...

Reactie van de melder van de klacht Laura Prins Wiggers

4 maanden geleden - Nog steeds niet opgelost!!! Vorige maand is mij gezegd een nieuw schilderij te ontvangen. Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ook heb ik gebeld en gemaild maar krijg helemaal geen reactie!

Reactie van de melder van de klacht Laura Prins Wiggers

3 maanden geleden - Helaas is dit nog steeds niet opgelost. Katarzyna van Pixers heeft ons belooft geld terug te storten binnen 14 werkdagen. Daar zijn we inmiddels overheen en we hebben nog steeds geen geld gestort. Ook reageren ze niet meer op de e-mail en telefonisch hebben ze nog nooit geantwoord.

Reactie van de melder van de klacht Laura Prins Wiggers

3 maanden geleden - We hebben geld terug gekregen, de klacht is nu opgelost, bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Prins Wiggers