Klacht: Kapot artikel in gesloten doos

op 27 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Voor de vakantie naar frankrijk heb ik de water/zandtafel gekocht voor de kleinkinderen. In originele gesloten doos meegenomen in auto en op vakantieadres uit de doos en plastic zak gehaald. In de bodem van het product zat een scheur en enkele stukjes geel plastic lagen los in de overigens geheel onbeschadigde zak/doos. Water liep er natuurlijk uit! Ik heb de tafel dichtgekit maar dat hielp natuurlijk niet.

Geld retour

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermanos3