Mijn Klacht:
Pakje verstuur ondanks dat de klant een briefje op de deur had dat het bij de buren kon bezorgen. Dit is niet gebeurd? Het pakje is 4 maal aangeboden en weer retour verzonden. Vandaag ontving ik het pakje retour helemaal in diggelen en zat prima verpakt met bubbeltjes plastic en kranten. Net filmpje gezien hoe ze met je spullen gooien schandalig gewoon!!
Gewenste Oplossing:
Als de kosten en verzendkosten vergoed worden. Totale kosten €17,50 inc. verzendkosten

