Klacht: kan u niet bereiken

op 13 maart 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben woonachtig in Oostenrijk en wil graag een abonnement op het blad Penny. Het zou dan, tegen extra kosten, gestuurd moeten worden aan een adres in Wenen.
Ik vind hierover geen informatie op de website.
Het contactformulier kan ik niet invullen omdat het vakje abonneenummer met een sterretje staat aangegeven, dus verplicht en ik ben nog geen abonnee.
Nergens een telefoonnummer om even te bellen.

Vriendelijke groet,
Evelien Schulenburg

Gewenste Oplossing:

U neemt even contact op met mij eveschulenburg@gmail.com en laat mij weten hoeveel ik zou moeten betalen voor een abonnement op Penny in Wenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Schulenburg, Op de site van Penny staat dit wel aangegeven. Zie hiervoor https://penny.nl/contact/. Voor een abonnement naar het buitenland kan alleen gekozen worden voor een regulier abonnement en niet voor een korting, of een abonnement met een welkomstgeschenk. De kosten voor een jaar bedragen € 188,60. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Schulenburg