Klacht: Kan niet opzeggen vanwege vergelijking met ACM

op 08 mei 2017 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Na het aanmelden bij het ACM voor een toezegging van 100 x 088 nummer kreeg ik een ongevraagd een contact mail van Zakeijkenummers.nl, hierin feliciteerde ze mij en gaven aan dat alleen nog een hosting nodig was om mijn nieuwe nummers te activeren, dit konden zij doen. Doormiddel van een link moest ik de gegevens opgeven en zouden de nummers vrij gegeven worden zoals ik las.
Echter was ik mij ervan bewust dat dit het ACM was aangezien zij contact met mij zochten, een hosting bedrijf had ik namelijk al die vroeg om de nummers in eerste instantie.
Het contract blijkt ook nog is voor 3+1 jaar te zijn, ik wil onder dit contract vandaan.Echter wilde Dhr Hamzi Miri van Zakelijk nummers.nl onder geen beding mij te gemoed komen of een oplossing zien te vinden.

Er is ook al een opzeggingen boete van €750,00 toegestuurd.

Ik ben tevreden als het contract ontbonden word en hier wil ik best in overleg over.
Ik heb namelijk al een party 9 mnd geleden de opdracht gegeven, dus kan die niet opzeggen. Graag jullie

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

1 maand geleden - Beste meneer Molenaar, Als eerst mijn excuses voor de late reactie. Ik hoor graag van u wat de status op dit moment is van de klacht en of ik nog wat voor u kan betekenen. Hartelijke groet, Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door cees molenaar