Klacht: Kan niet opzeggen

op 26 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Op huurwoningen.nl stond dat je de 1e 7e dagen gratis kon bekijken , daarna kun je op ieder gewenst moment opzeggen? Nee hoor wat er niet duidelijk bij word vermeld is dat je na 7 dagen vastzit aan 19.95 per maand .. nu wil ik hier graag vanaf maar uitschrijven lukt me niet er staat nl dat ik geen premium acount heb maar er is al wel een keer 19.95 geïncasseerd.

Ik ben tevreden als mijn acount op huurwoningen.nl is opgezegd en ik geen maandelijks bedrag kwijt ben voor niks.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 28 september 2016 om 16:19 geantwoord

Beste Marly,

Het klopt dat de eerste 7 dagen gratis zijn, na deze periode gaat er inderdaad een betaald account in. Het account is wel degelijk dagelijks opzegbaar, indien je je binnen 7 dagen afmeldt ben je geen betaling verschuldigd.

Wie welke e-mailadres heb je je geregistreerd? Op het opgegeven e-mailadres kan ik helaas alleen een basisaccount terug vinden. U mag dit mailen naar: info@huurwoningen.nl.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door Marlyjustme