Klacht: kan niet meer inloggen, kan personen niet meer vinden, overzichten van de jaren is verdwenen

op 08 oktober 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Inloggen gaat niet meer.
Overzicht met de jaartallen is verdwenen, waardoor het zoeken zeer moeilijk is geworden.
Staat nu vol met onnodige advertenties en is vreselijk irritant.
Zo ook de cookies.Dat is inbreuk op je privacy.
Kort gezegd: de nieuwe opzet werkt niet is is gebruiksonvriendelijk

Zorg dat de website weer normaal bereikbaar ,is .
Schaf de irritante cookies af , opdat er geen irritante advertenties op het scherm verschijnen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:05 geantwoord

Beste meneer van den Berg,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de vernieuwde website. We zijn dankzij de feedback van onze gebruikers bezig om de website nog makkelijk en leuker te maken. Uiteraard nemen we ook uw feedback mee.
Binnenkort zullen we ervoor zorgen dat de zoekfunctie wordt geoptimaliseerd. We hopen dat het hierdoor makkelijk wordt om op zoek te gaan naar oude bekenden.
Wat betreft de banners op SchoolBANK: hier hebben wij niks aan veranderd. U kunt ervoor kiezen om SchoolBANK-plusgebruiker te worden zodat deze verdwijnen.

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door H. van den Berg