Klacht: kan niet meer inloggen

op 10 oktober 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Sinds Schoolbank.nl een nieuwe site heeft kan ik niet meer inloggen.
Het inlogscherm komt in beeld maar er gebeurt verder niets.
Rechtsboven verschijnt heel kort een S-teken, waarmee je eventueel ook zou moeten kunnen inloggen, maar ook dat doet niets.
Blijkbaar zijn er meerdere personen die hier tegen aan lopen.
Wat te doen

Als ik weer kan inloggen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:56 geantwoord

Beste meneer Wouda,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Er kunnen meerdere oorzaken zijn en daarom willen we u vragen om onderstaande punten allemaal te proberen.

1. Sluit uw webbrowser (alle openstaande vensters) en probeer de website opnieuw te openen.
2. Leeg de browsergeschiedenis (cache). Oude data kan er voor zorgen dat u deze melding te zien krijgt.
3. Verwijder de cookies. Inclusief de ‘indirecte cookies’
4. Probeer een andere browser (bijvoorbeeld Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari of Opera).
5. Zorg ervoor dat de Flashplayer is ingeschakeld.
6. Start de computer opnieuw op. Sommige tijdelijke computerproblemen kunnen deze foutmelding eventueel veroorzaken.

Mochten bovenstaande punten niet helpen willen wij u vragen om een e-mail te sturen naar de helpdesk (service@schoolbank.nl). Geef hierin aan van welk apparaat en internetbrowser u gebruik maakt.

Groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door albertwouda@hotmail.com