Klacht: kan niet inloggen met mijn DiGiD

op 30 januari 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 06 februari 2017 om 11:00 geantwoord

Hoi Jose,

Ik begrijp dat het zeer vervelend is dat je geen berekeningen in MijnABP kunt maken. Toch kan ik je klacht niet oplossen. MijnABP is een extra service. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas niet in alle gevallen. De mogelijkheden die MijnABP biedt zijn allereerst afhankelijk van de pensioensituatie in het algemeen, maar ook van de specifieke situatie van de individuele deelnemer. Het kan dat hierdoor geen juiste berekening wordt gemaakt. En dat willen wij niet. Wij willen wel een juiste berekening tonen.
Uiteraard zijn er wel alternatieven voor deze dienst, hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice, 045 - 579 60 70. Als we op een andere manier van dienst kunnen zijn, horen we het graag.

Cindy - Webcare Team ABP

Bericht van ABP

9 maanden geleden - Beste Jose, Een tijd geleden heb je een klacht ingediend via Klacht.nl. Inloggen via MijnABP was voor jou helaas niet mogelijk. Inmiddels is het probleem opgelost en kun je weer inloggen op MijnABP. Mocht je nog andere vragen hebben, horen we dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Andrea - Webcare team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Joseetje56