Klacht: Kan niet boeken bij Van der Valk Harderwijk (Melding 171771: lukt niet te reserveren)

op 16 oktober 2016 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Het is niet mogelijk de gewonnen veiling te reserveren bij Van der Valk in Harderwijk. Ik heb vanaf 3 oktober al diverse malen gemaild naar de klantenservice van Hotelkamerveiling hierover. Vrijwel direct na de eerste mail kreeg ik een reactie van ene Manon terug dat ik een couponcode zou ontvangen ter waarde van de gewonnen veiling. Nou, mooi niks dus. Ik heb diverse mailtjes gestuurd en heb tot op heden nog geen couponcode en zelf geen enkele reactie mogen ontvangen. Erg slecht van Hotelkamerveiling! Snel afschrijven is voor Hotelkamerveiling geen probleem.

Op een probleem reageren en het daadwerkelijk oplossen kan blijkbaar niet.
Bestaat er ook een geschillencommissie hiervoor of kan ik beter naar mijn rechtsbijstand gaan? Weet iemand dat?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door info@verdiflora.nl